مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-27اقتصادي

336 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی پرداخت شد


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بالغ بر 336 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به طرح های اشتغال روستایی در استان پرداخت شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: بالغ بر 336 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به طرح های اشتغال روستایی در استان پرداخت شد.

علی آشتاب در جلسه رسمی شورای شهر خرم آباد با بیان اینکه وزارت تعاون کار در بخش روابط وظیفه آن تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما، نظارت بر پرداختی های حقوق کار و انجام بازرسی در بنگاه های اقتصادی را بر عهده دارد، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 7 هزار پرونده کارگری و کارفرمایی در هیات ها رسیدگی شده که با تعامل و کار کارشناسی 60 درصد از این دعاوی در استان به صورت سازشی حل وفصل شده است.

وی با تأکید بر صیانت از سلامت نیروی کار، تصریح کرد: بیش از 30 میلیارد تومان در حوزه ایجاد مراکز فرهنگی و ورزشی برای نیروهای کار بنگاه های اقتصادی سرمایه گذاری شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: بیش از 2 هزار و 934 تعاونی در سطح استان داریم، ضمن اینکه جمعیتی بالغ بر 39 هزار نفر در این تعاونی ها فعالیت دارند.

آشتاب از برگزاری جشنواره انتخاب ایده های برتر در حوزه های اشتغال، کارآفرینی، سرمایه گذاری خبر داد و افزود: 8 تعاونی اقتصادی در دهه فجر امسال افتت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

336 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی پرداخت شد

336 میلیارد تومان تسهیلات به طرح های اشتغال روستایی پرداخت شد