مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 16:072022-01-27سياسي

استعفا نامه کتبی یا شفاهی شهردار اسدآباد به شورا اعلام نشده است


سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: استعفانامه شفاهی یا کتبی شهردار به ما اعلام نشده و گویا شهردار برای چند تذکر که به خاطر شهر به وی داده ایم ناراحت و تصمیم به استعفا گرفته است.

- ایسنا/همدان سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: استعفانامه شفاهی یا کتبی شهردار به ما اعلام نشده و گویا شهردار برای چند تذکر که به خاطر شهر به وی داده ایم ناراحت و تصمیم به استعفا گرفته است.

حمیدرضا مرادی ضمیر در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه اگر تذکر و یا سوالی از شهردار شده به خاطر منفعت شهر و نگرانی برای شهر بوده افزود: به ضرس قاطع می گوییم که شهردار اسدآباد شهردار پاکدست،قانونمند و دارای اشرافیت بالایی در قانون و مقررات است و شکی در آن وجود ندارد و هیچ گونه قصد و یا غرضی در استیضاح نبوده و چنین فکری به ذهن اعضا خطور نکرده است.

وی با اشاره به اینکه در بعضی از رسانه ها شهردار اذعان بر آن داشته که برخی از اعضای شورای شهر از وی درخواست های شخصی داشته اند،خاطر نشان کرد: از شهردار درخواست داریم به صورت شفاف نام شخص مورد نظر از اعضا شورا اسلامی شهر اسدآباد را که از وی درخواست شخصی داشته را بگوید.

مرادی ضمیر با بیان اینکه تاکنون هیچ یک از اعضای شورای اسلامی حرفی از استیضاح نزده اند و تنها شورای شهر در رابطه با عمران شهر چند تذکر به شهردار داده و سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفا نامه کتبی یا شفاهی شهردار اسدآباد به شورا اعلام نشده است

استعفا نامه کتبی یا شفاهی شهردار اسدآباد به شورا اعلام نشده است