مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 17:022022-01-27حوادث

بالش های مخدر به انگلیس نرسید


کارکنان گمرک امانات پستی فرودگاه امام (ره)، از بالشی که مقصد پستی اش انگلستان بود 394عدد قرص مخدر متادون و 82 پاکت سیگار کشف کردند.

- به نقل از گمرک، سید روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک در تشریح کشفیات گمرک در این هفته اظهار داشت: از ابتدای هفته 13تن نخ پشمی ، یک تبعه افغان که قصد ورود غیر قانونی به کشور را که در کف تریلی خالی مخفی شده بود ، بالش پستی با محتویات قرص مخدر و سیگار، کامیونی با بیش از 24کیلوگرم مواد مخدر، و از دو مسافر تبعه افغان که بیش از 5کیلوگرم مواد افیونی را به همراه داشتند کشف و ضبط کرده است.

وی در مورد کشفیات هفته جاری توضیح داد: 13تن نخ پشمی قاچاق که در جوف کالای اظهاری جاساز شده بود توسط کارکنان گمرک ماهیرود کشف و ضبط شد.

لطیفی افزود : با هوشیاری کارکنان گمرک امانات پستی فرودگاه امام (ره)، 394قرص مخدر متادون و 82پاکت سیگار بهمن که در بالش پستی به مقصد گرین فورد انگلستان جاساز شده بود کشف و تحویل مقام ذیصلاح شد.

سخنگوی گمرک افزود: در گمرک میلک استان سیستان و بلوچستان یک تبعه افغان که در کفی کامیون خالی وارده در محلی که برای اختفا ساخته شده بود در کیسه خواب شناسایی و برای طی اقدامات قانونی تحویل مقام ذیصلاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالش های مخدر به انگلیس نرسید

بالش های مخدر به انگلیس نرسید