مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 17:422022-01-27بين الملل

«نوری المالکی» پاسخ «صدر» را داد/ مدافع امنیت و منافع مردم عراق هستم


رهبر ائتلاف «دولت قانون» عراق با انتشار 2 پست توییتری در واکنش به اظهارات اخیر «مقتدی صدر» نوشت: من عادت کرده ام به کسانی که اختلافات سیاسی ملی را شخصی می کنند، - به نقل از سومریه نیوز، نوری المالکی رهبر ائتلاف دولت قانون عراق امروز پنجشنبه با انتشار 2 پست توییتری به اظهارات اخیر مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق پاسخ داد.

بر اساس این گزارش، المالکی تأکید کرد: من در زندگی سیاسی و اجتماعی خود به کسانی که با نگاه شخصی به اختلافات سیاسی ملی نگاه می کنند، پاسخی نداده ام.

اما در عرصه سیاسی و امنیتی برای دفاع از عراق و امنیت و منافع مردم و مقابله با کسانی که ریخته شدن خون مردم را تقلیل می دهند و اموال، دارایی ها و آزادی ها را مصادره می کنند، به این افراد پاسخ داده ام.

رهبر ائتلاف دولت قانون در ادامه افزود: من از موضع قدرت و اقتدار و احساس مسئولیت به همه کسانی که به دنبال اختلاف، کینه و نفرت هستند می گویم که دست من برای بهترین روابط دراز است به همه کسانی که به دنبال اختلاف، کینه و نفرت هستند می گویم که دست من برای بهترین روابط دراز است.

البته اگر این موضوع به نفع عراق و مردم آن باشد از آن استقبال می کنم.

پست های توییتری نوری المالکی، رهبر ائتلاف دولت قانون عراق پس از آن منتشر شد که مقتدی صدر، رهبر جریان صدر به دلیل اختلافات شخصی صراحتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نوری المالکی» پاسخ «صدر» را داد/ مدافع امنیت و منافع مردم عراق هستم

«نوری المالکی» پاسخ «صدر» را داد/ مدافع امنیت و منافع مردم عراق هستم