مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 18:272022-01-27ورزشي

استعفای نویدکیا تکذیب شد


باشگاه سپاهان در واکنش به شایعه استعفای محرم نویدکیا بیانیه داد.

- ، باشگاه سپاهان در واکنش به برخی شایعات مبنی بر استعفای محرم نوید کیا بیانیه ای منتشر کرد که در ادامه می خوانید: 1- هر گونه اخبار باشگاه سپاهان از طریق کانال های معتبر و رسمی مرتبط اعلام می شود.

- 2- با توجه به تعطیلات لیگ برتر جلسه ارزیابی، اقدامات و فعالیت ها در نیم فصل اول و همچنین برنامه های اجرایی و راهبردی برای تیم فوتبال سپاهان در نیم فصل دوم، مسابقات آسیایی و همچنین فصل آتی در جلسه پنج ساعته مشترک بین اعضای هیأت مدیره باشگاه، سرمربی تیم فوتبال محرم نویدکیا و مدیریت تیم رضا فتاحی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه راهبردهای لازم تدوین و با هماهنگی هیأت مدیره، مدیریت باشگاه و سرمربی تیم برای بهره وری مناسب تر و رفع هر گونه نقیصه برنامه ریزی و اقدامات ممکن، در دستور کار قرار گرفت.

- 3- به اطلاع همگان می رساند هیچ گونه بحثی خارج از موضوعات فوق مطرح نبوده و هیأت مدیره باشگاه در جلسه مذکور بر حمایت از محرم نویدکیا تاکید کرد.

- 4- با آرزوی سلامتی برای همگان به اطلاع می رساند از اواسط روز گذشته محرم نویدکیا به علت کسالت و سرماخوردگی شدید تحت درمان کادر پزشکی باشگاه قرار گرفت و طی تماسی تصویری که لحظاتی قبل توسط مدیریت باشگاه با محل بستری او برقرار شد، نوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای نویدکیا تکذیب شد

استعفای نویدکیا تکذیب شد