مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 18:422022-01-27حوادث

متخلفان قطع درختان در تالاب «قره قشلاق» بناب دستگیر شدند


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بناب گفت: متخلفان در حال قطع درختان حوزه تالاب قره قشلاق بناب دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، صیاد لطفی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: یک گروه مخرب محیط زیست که در داخل تالاب قره قشلاق بناب اقدام به قطع اشجار می نمود، توسط یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بناب دستگیر و یک دستگاه خودرو وانت نیسان که درختان ممنوع القطع تالاب را حمل می نمود، متوقف و دو نفر متخلف دستگیر و پس از طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

به گفته وی، پوشش گیاهی تالاب قره قشلاق همانند سپری در مقابل ریزگردهای شور دریاچه ارومیه محیط زیست شهری و روستایی را محافظت می کند از این رو از عموم شهروندان محترم درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف، شکار و یا قطع اشجار در تالاب مراتب را با تلفن شماره 37744378- 041 اطلاع دهند.

گزارش فارس حاکی است، منطقه شکار ممنوع و تالاب قره قشلاق بناب به مساحت 22 هزار هکتار در 110 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب غربی این استان در محدوده شهرستان بناب واقع است.

این تالاب بخاطر زیبایی آن و همچنین تنوع مختلف گیاهی و جانوری از جمله زیست پرندگان مهاجر بومی و غیربومی به عروس تالاب های کشور مشهور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخلفان قطع درختان در تالاب «قره قشلاق» بناب دستگیر شدند

متخلفان قطع درختان در تالاب «قره قشلاق» بناب دستگیر شدند