مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 19:222022-01-27ورزشي

تمامی اعضای تیم در برد امروز سهیم بودند


سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: در بازی امروز تیم برای تک تک امتیازات جنگید و به هم کمک کردند و در پیروزی که به دست آوردیم تمام تیم سهیم بودند.

- مریم هاشمی، امروز (پنجشنبه، 7 بهمن ماه) پس از برد 3 بر صفر تیمش در آخرین بازی مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال زنان باشگاه های کشور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همیشه گفته ام ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و به آنها خسته نباشید می گویم، آنها نیز تلاش خود را کردند.

من امروز به بازیکنان تیم ام و با توجه به تمریناتی که داشتیم، مطمئن بودم.

وی افزود: در بازی امروز تیم برای تک تک امتیازات جنگید و به هم کمک کردند و در پیروزی که به دست آوردیم تمام تیم سهیم بودند، در واقع تنها نفراتی که در زمین بودند در کسب نتیجه سهم نداشتند.

در تمام گیم هایی که برگزار شد، بازیکنان داخل زمین و ذخیره ها با جابه جاهایی که داشتیم تاثیرگذار بودند و توانستیم با پیروزی وارد پلی آف شویم.

سرمربی تیم والیبال زنان سایپا در خصوص بازی رفت دو تیم در تهران گفت: در تهران هم ما بد بازی نکردیم، خطای انفرادی مان بالا بود و شاید آماده این سطح از بازی در مقابل ذوب آهن نبودیم و شاید فکر نمی کردیم که بازی به این مرحله از سختی برسد، کمی هم از نظر روانی آماده بازی نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی اعضای تیم در برد امروز سهیم بودند

تمامی اعضای تیم در برد امروز سهیم بودند