مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 19:272022-01-27ورزشي

رییس پلیس راه یزد: محورهای مواصلاتی یزد طوفانی با ترافیکی روان است


رییس پلیس راه یزد در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان یزد گفت: طوفان و گردخاک شدیدی در محورها گزارش شده اما تمامی جاده ها و محور های مواصلاتی استان باز و تردد برقرار است.

- سرهنگ رحیم حاجی ده آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد با اشاره به حضور نیروهای پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: در حال حاضر تردد روان در محور های مواصلاتی استان در جریان است و گزارشی از حادثه یا انسداد نداریم.

وی با بیان این که دیدار دو تیم فوتبال در کاهش ترافیک جاده ای هم اثر گذاشته و ترافیک ارام و روانی داریم افزود: تنها محورهای مواصلاتی اصلی دارای ترافیک هستند اما خوشبختانه مشکلی در تردد نبوده و با وجود گرد و خاک شدید هم حادثه ای نداشتیم.

سرهنگ حاجی ده آبادی با بیان این که محور عقدا به یزد به واسطه وزش شدید باد طوفانی و گرد و خاک شدید دارد اضافه کرد: رانندگان در شرایط نامساعد آب و هوایی مراقبت بیشتری داشته باشند و با توجه به وضعیت جاده ای اقدام به حرکت و تردد در محورهای مواصلاتی داشته باشند.

رییس پلیس راه استان یزد با توصیه به رانندگان مبنی بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب با خودرو های جلویی خاطرنشان کرد: رانندگان با وجود باز بودن همه محور ها رعایت موارد ایمنی و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی را برای جلوگیری از خطر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راه یزد: محورهای مواصلاتی یزد طوفانی با ترافیکی روان است

رییس پلیس راه یزد: محورهای مواصلاتی یزد طوفانی با ترافیکی روان است