مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 10:522022-01-28ورزشي

میزبانی لیگ سافت بال کشور برای خوزستان چه دستاوردهایی داشت؟


رییس هیات انجمن های ورزشی خوزستان معتقد است که میزبانی استان برای اولین بار از لیگ سافت بال بانوان کشور، چندین دستاورد برای خوزستان داشته است.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات انجمن های ورزشی خوزستان معتقد است که میزبانی استان برای اولین بار از لیگ سافت بال بانوان کشور، چندین دستاورد برای خوزستان داشته است.

هومن خدری در گفت وگو با ایسنا درباره برگزاری لیگ سافت بال بانوان کشور برای اولین بار در خوزستان به میزبانی بهبهان، اظهارکرد: رشته های سافت بال و بیس بال دو رشته مطرح المپیکی هستند که ما در خوزستان آن ها را نداشتیم و با توجه به این موضوع، با تفکر رشد و توسعه این رشته ها درخواست میزبانی لیگ سافت بال را در خوزستان داشتیم زیرا طبیعتا وقتی از رشته ای میزبانی شود، تمام نگاه های کشوری و همچنین مسئولان به آن سمت سوق پیدا می کند و برای شناسایی چنین رشته ای المپیکی نیاز بود که میزبانی کشوری در سطح بالا داشته باشیم.

وی بیان کرد: وقتی از این مسابقات در بهبهان میزبانی کردیم، رییس انجمن و نایب رییس بیس بال و سافت بال کشور و همچنین نماینده فدراسیون از نزدیک نظاره گر این رقابت ها بودند.

ضمن این که از طریق رسانه ها این رویداد به خوبی پوشش داده شد که بازتاب آن، کمک خیلی خوبی به ما در راستای فعال شدن این رشته در خوزستان داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی لیگ سافت بال کشور برای خوزستان چه دستاوردهایی داشت؟

میزبانی لیگ سافت بال کشور برای خوزستان چه دستاوردهایی داشت؟