مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-28اقتصادي

طرح آمایش صنعتی ، معدنی و تجاری در 28 استان نهایی شد


مسئول طرح آمایش صنعتی، معدن و تجاری از نهایی شدن طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری در 28 استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت احمد تشکینی از نهایی شدن طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری خبر داد و گفت: این طرح در 28 استان نهایی شده و به صورت  هفتگی جلسه با وزیر صمت در این خصوص برگزار می شود و مقرر شده اطلاعات ذی نفعان در حوزه صمت در پرتال جدید وزارتخانه بارگذاری شود و تا اواسط اسفند ماه سال جاری پورتال آمایش صنعتی، معدنی و تجاری رونمایی خواهد شد.

وی با حضور در جلسه تبیین طرح آمایش صنعتی و معدنی و تجاری که در استان گیلان برگزار شد،اظهار داشت : تدوین سند آمایش یکی از مهمترین پروژه های دولت سیزدهم و وزارت صمت به شمار می رود که بر اساس توانمندی ها و پتانسیل های هر استان و شهرستان آماده می شود.

مسئول طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری هدف اصلی تهیه این سند را ایجاد اشتغال و ارزش افزوده در حوزه صنعت، معدن و تجارت ذکر کرد و بیان داشت: تهیه این سند برای 450 شهرستان در دستور کار قرار گرفته که در قالب سند شهرستانی ، استانی و ملی تعریف شده است.

تشکینی در مورد واحدهایی که شامل طرح آمایش می شوند، گفت: طرح هایی که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی و دارای زنجیره ارزش افزوده هستند و واحدهای راکدی که توانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آمایش صنعتی ، معدنی و تجاری در 28 استان نهایی شد

طرح آمایش صنعتی ، معدنی و تجاری در 28 استان نهایی شد