مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:122022-01-28سياسي

دشمنان به دنبال تضعیف ایمان و باور مردم هستند/جنگ رسانه ای در اوج


امام جمعه آرادان با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که مذاق ها را برگرداند و ایمان و باورها را ضعیف کنند، گفت: هیچ زمانی جمهوری اسلامی تا این حد در جنگ رسانه ای نبوده است.

- آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که مذاق ها را برگرداند و ایمان و باورها را ضعیف کند، گفت: هیچ زمانی جمهوری اسلامی تا این حد در جنگ رسانه ای نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه های نمازجمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه دشمنان بی کار ننشسته و مدام به عداوت و دشمنی شأن ادامه می دهند، تاکید کرد: امروز جنگ سخت در کار نیست اما جنگ نرم ترکیبی از جنگ اراده ها، جنگ شناختی و روانی علیه ایران اسلامی با شدت در جریان است تا دشمنان روی اذهان کار کنند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع شعرا در هفته گذشته، افزود: با توجه به این فرمایشات معظم له، هیچ زمانی جمهوری اسلامی آنقدر در محاصره جنگ رسانه ای و شبهات از سوی دشمنان قرار نداشته است تا جای که ایشان فرمودند امروز انبوهی از رسانه ها که حتی از شمار خارج است به خصوص با این وضعیت فضای مجازی، با هزاران متخصص هنر، رسانه، علوم ارتباطات و پشتیبانی مالی و امنیتی بالا در کار هستند تا در نظام اسلامی ایران افکار را برگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال تضعیف ایمان و باور مردم هستند/جنگ رسانه ای در اوج

دشمنان به دنبال تضعیف ایمان و باور مردم هستند/جنگ رسانه ای در اوج