مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-28اقتصادي

نگاه دولت سیزدهم به داخل/ کاهش تورم رقم خورده است


امام جمعه رویان با بیان اینکه دولت قبل حتی خوردن آب را هم بسته به برجام می دید، گفت: دولت سیزدهم نشان داده که علی رغم تعامل با غرب و شرق، - به داخل نگاه ویژه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز اقدامات خوبی را صورت داد تا جایی که امروز کشورمان از لحاظ کنترل ویروس بر حسب میزان واکسیناسیون بین 210 کشور دنیا در زمره ده کشور برتر محسوب می شود.

وی فروش بیش از یک میلیون بشکه نفت در صورتی که بهای آن قابل وصول است را دیگر دستاورد دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: دولت با این کار توانسته ثابت کند که فروش نفت ما منافاتی با تحریم ها ندارد و تحریم های آمریکا اثری بر فروش نفت ما نخواهد داشت.

امام جمعه رویان با بیان اینکه دیگر دستاورد دولت ارتباط با کشورهای خارجی و همسایه است، گفت: پیمان و تعهد با کشورهای شرق در خصوص ایجاد 14 هزار کیلومتر خط ریلی مشترک در مسیر جاده ابریشم از دیگر اقدامات مثبت دولت سیزدهم در همین مدت کوتاه بوده است.

معصومی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه پیام مردم ایران به امارات و عربستان این است که بمباران مناطق مسکونی یمن هنر نیست، بیان کرد: مردم مظلوم یمن روزگاری انتقام این جنایت ها را با پیروزی شأن خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه دولت سیزدهم به داخل/ کاهش تورم رقم خورده است

نگاه دولت سیزدهم به داخل/ کاهش تورم رقم خورده است