مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:422022-01-28سياسي

عامل قانون شکنی جهالت و استکبار است


امام جمعه بیرجند با بیان اینکه غرب بزرگترین قانون شکن جهان است، اظهار کرد: عامل قانون شکنی جهالت یا استبداد و یا استکبار است.

- حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز 8 بهمن در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان ضمن محکومیت جنایات آل سعود و غربی ها در کشتار مسلمانان بی گناه یمن، گفت: استکبار جهانی برای کشتن انسانها بدنبال هیچ دلیلی نیست و هرجایی که منافع او ایجاب کند انسانها را می کشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه سعودی ها می خواستند ظرف یک هفته یمن را تصرف کنند، اما با ایستادگی ملت غیور یمن نتوانستند به اهداف خود برسند، گفت: غرب بزرگترین قانون شکن جهان است آنها برای حمله به کشورها دنبال هیچ دلیلی نیستند فقط می کشند و می دزدند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه برخی ها در داخل متاسفانه جاهلانه و یا آگاهانه بدنبال ترویج فرهنگ غرب و بزک کردن آنها هستند، اصل قانون شکنی از بیرون کشور بر عده ای در داخل تحمیل می شود، کسانی که نسبت به این موضوعات آگاهی دارند اما خود را به خواب می زنند، اینها در واقع نوکری دشمن را می کنند.

عبادی با اشاره به اینکه عامل قانون شکنی جهالت یا استبداد و یا استکبار است، گفت: عده ای که می فهمند و قانون شکنی می کنند و این قانون شکنی را ترویج میدهند، اینها به دشمن ارتباط دارند، باید در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل قانون شکنی جهالت و استکبار است

عامل قانون شکنی جهالت و استکبار است