مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-28بين الملل

مسکو: تا وقتی آمریکا دنبال تغییر رژیم باشد مذاکره با کره شمالی غیرممکن است


معاون وزیر خارجه روسیه گفت اگر آمریکا با این سیاست که فشار تحریم ها کره شمالی را وادار به تسلیم خواهد کرد، پیش برود، این مسیر تنها به تشدید تنش و دور جدیدی از مسابقه تسلیحاتی در شبه جزیره کره منجر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایگور مورگولف معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت در صورتی که آمریکا به سیاست ظالمانه خود ادامه دهد، شبه جزیره کره ممکن است بار دیگر به نقطه آغاز تحولات خطرناک تبدیل شود.

این دیپلمات روس در مصاحبه امروز (جمعه) خود با خبرگزاری تاس گفت: در یک کلام، اگر ایالات متحده به سیاست دوران اوباما مبنی بر صبر استراتژیک بر اساس این ایده که فشار تحریم ها کره شمالی را وادار به تسلیم خواهد کرد، بازگردد، این مسیر تنها به تشدید تنش و دور جدیدی از مسابقه تسلیحاتی منجر خواهد شد.

وی افزود: ما با جدیت تمام به آمریکا هشدار می دهیم که زمان اعلامیه های توخالی گذشته است؛ راه حل های مشخصی نیاز است، بدون آن ها، شبه جزیره کره ممکن است بار دیگر به نقطه آغاز تحولات بسیار خطرناک تبدیل شود .

به گفته مورگولف، مسکو آماده است تا بر اساس ابتکارات روسیه و چین در مورد حل و فصل مسئله شبه جزیره کره در مورد این موضوع گفت وگو کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: تا وقتی آمریکا دنبال تغییر رژیم باشد مذاکره با کره شمالی غیرممکن است

مسکو: تا وقتی آمریکا دنبال تغییر رژیم باشد مذاکره با کره شمالی غیرممکن است