مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-28سياسي

تذکر عضو شورای شهر مشهد پیرامون بلاتکلیفی «طرح تفصیلی محدوده منفصل قرقی و مهرگان»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، حمید ضمیری، رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد، پیرامون طرح الگوی توسعه و طرح تفصیلی محدوده منفصل قرقی و مهرگان اظهار کرد: - تذکر عضو شورای شهر مشهد پیرامون بلاتکلیفی طرح تفصیلی محدوده منفصل قرقی و مهرگان رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد نسبت به بلاتکلیفی طرح تفصیلی محدوده منفصل قرقی و مهرگان به شهرداری مشهد تذکر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، حمید ضمیری، رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد، پیرامون طرح الگوی توسعه و طرح تفصیلی محدوده منفصل قرقی و مهرگان اظهار کرد: در سال 1391 این منطقه به عنوان محدوده منفصل شهری به رسمیت شناخته شد که پس از آن بایستی طرح تفصیلی برای آن تهیه شود و طرح های توسعه شهری با هدف توسعه، ضوابط و معیار های صدور پروانه، اتفاق بیفتد.

ضمیری بیان کرد: پس از آن مشاوری برای تهیه طرح گرفته می شود و در اواخر سال 99 شهرداری طی نامه ای، طرح را برای گذراندن مراحل تایید، به شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تقدیم می کند.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در این فاصله زمانی چندین جلسه در کمیسیون های شهرسازی و عمران و حمل و نقل برگزار شده که خروجی آن نظریه ای است که برای تصویب به صحن علنی شورای اسلامی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر عضو شورای شهر مشهد پیرامون بلاتکلیفی «طرح تفصیلی محدوده منفصل قرقی و مهرگان»

تذکر عضو شورای شهر مشهد پیرامون بلاتکلیفی «طرح تفصیلی محدوده منفصل قرقی و مهرگان»