مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-28سياسي

خاطرات انقلاب برای جوانان بازگویی شود


بهمن ماه خاطره انگیزی است و بازگویی مسائل و خاطرات انقلابی برای جوانان که آگاهی لازم ندارند، در سالگرد پیروزی انقلاب می تواند مناسب و موثر باشد.

- اردستان -امام جمعه اردستان گفت: بهمن ماه خاطره انگیزی است و بازگویی مسائل و خاطرات انقلابی برای جوانان که آگاهی لازم ندارند، در سالگرد پیروزی انقلاب می تواند مناسب و موثر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت السلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان، اظهار داشت: ماه رجب ماه عبادت و بندگی است که دارای فضیلت های بسیار بوده و یکی از اتفاق های اولین روز این ماه، ولادت باسعادت امام محمد باقر (ع) است.

وی افزود: امام باقر (ع) از سوی پیامبر اکرم به باقر العلوم یعنی شکافنده علوم ملقب شده است بدین معنا که می تواند همه مشکلات علمی را حل می کند.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: این امام بزرگوار در آن دوران جهل زده نهضت فرهنگی را پایه گذاری کرد و علاوه بر آموختن معارف دینی به مردم، دانشگاهی را نیز تأسیس نمود که بعدها توسط امام صادق (ع) تکمیل شد.

دهشیری با بیان اینکه بهمن ماه خاطره انگیزی است، تصریح کرد: بازگویی مسائل انقلابی برای جوانان که آگاهی لازم ندارند، در دهه فجر می تواند مناسب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات انقلاب برای جوانان بازگویی شود

خاطرات انقلاب برای جوانان بازگویی شود