مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:172022-01-28اقتصادي

نمایشگاه مجازی چقدر کتاب فروخته است؟


رییس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از فروش 563 هزار و 954 نسخه کتاب تا پایان پنجمین روز از دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، علی رمضانی (رییس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران) با بیان این که مردم در مدت پنج روز از نمایشگاه 563هزار و 954 نسخه کتاب خریدند، گفت: ارزش این کتاب ها 370میلیارد و 152 میلیون و 523 هزار و 316 ریال است.

رمضانی ادامه داد: 99هزار و 738 سفارش در پنل ناشران ثبت شده است که از این تعداد 73هزار و 52 سفارش تحویل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران شده و مابقی به تعداد 25هزار و 130 سفارش در انتظار ارسال است.

رییس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با تاکید بر این که مردم خرید و انتخاب کتاب را برای روزهای پایانی نمایشگاه موکول نکنند، اظهار کرد: در این دوره پاکت های استانداردی برای بسته بندی کتاب ها در نظر گرفته شده تا کتاب ها سالم به دست مخاطبان برسد.

همچنین باجه های سیار و ثابت در تهران و مراکز استان های پرتراکم (به لحاظ حضور ناشران) برای خدمت رسانی بهتر به ناشران در نظر گرفته شده است.

بر اساس این خبر، علاقه مندان می توانند تا دهم بهمن ماه با مراجعه به سایت ketab.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه مجازی چقدر کتاب فروخته است؟

نمایشگاه مجازی چقدر کتاب فروخته است؟