مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 16:372022-01-28سياسي

تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری موضوع پسماند و تالاب


رسوبات تالاب و همچنین پسماند که حدود 100ها متر ارتفاع دارد، شیرابه های ناشی از آن مردم استان و به ویژه رشت را واقعا آزار می دهد، - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: رسوبات تالاب و همچنین پسماند که حدود 100ها متر ارتفاع دارد، شیرابه های ناشی از آن مردم استان و به ویژه رشت را واقعا آزار می دهد، تقاضا داریم کارگروه ویژه ای تشکیل شود تا این مسائل به جد پیگیر و رفع شوند.

آیت الله فلاحتی امروز در دیدار با نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم که در سالن شهدای ناجا رشت برگزار شد، ضمن خیرمقدم به رییس جمهور، علما، خانواده شهدا و نخبگان و چهره های شاخص استان، اظهار کرد: با روی کار آمدن رییس محترم جمهور بارقه امیدی در دل هم که اهالی انقلاب اسلامی و نیروهای ارزشمند ایجاد شده و علاوه بر مردم داخل برای همه مردمان آزاده و جبهه مقاومت که ایران را به عنوان کشور پیشگام می دانند در آنها هم بارقه امید ایجاد شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: در بخش سیاست برون مرزی، در دنیا عملا ملت ها به این باور رسیده اند که دولت قوی و مردم در ایران اسلامی روی کار آمده است.

توازن در سیاست بین المللی و صیانت از استقلال نظام اسلامی و توجه به قدرت های نوظهور، مبارزه بی امان با تحریم های ظالمانه و در عین حال توجه و اتکای به داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری موضوع پسماند و تالاب

تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری موضوع پسماند و تالاب