مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-28اقتصادي

وزیر صمت: ارز 4200 تومانی حذف نمی شود بلکه مستقیما به مصرف کننده پرداخت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، سید علیرضا فاطمی امین امروز در جلسه  شورای اداری شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه در دولت سیزدهم، طرح آمایش شهرستانی با عنوان توسعه متوازن در دست انجام است، اظهار کرد: هدف دولت محقق شدن اشتغال زایی در تمامی نقاط شهرها با توجه به نرخ بیکاری و پتانسیل مناطق است و این شاخص سرمایه گذاری را در اولویت برنامه ریزی قرار می دهد.

 وی با بیان اینکه نباید توجه به صنعت در یک شهرستان اشتغال را فقط در آنجا تمرکز دهد و باعث حاشیه نشینی شود، گفت: از محوریت های وزارت صمت در سیاست گذاری های کلان کشوری اجرای برنامه توسعه توازن صنعت است که کارخانه ابریشم صومعه سرا نیز ظرفیت های ارزشمندی است که می تواند با بهره مندی از منابع و تجهیزات موجود شاخص بهره وری خوبی را در آن شاهد بود.

وزیر صمت با اشاره به عزم جدی دولت در حوزه تولید و اشتغال بیان کرد: تمام تلاش دولت احیای صنایع غیرفعال در سطح کشور است و این موضوع در خصوص کشاورزی، برنج، صنعت ابریشم و حوزه چوب شهرستان نیز صدق می کند و در هفته آینده در جلسات مدیران کشور مورد برسی و پیگیری جدی قرار می گیرد.

    فاطمی امین با بیان اینکه ابریشم گیلان پیشینه بسیار خوبی دارد، تصریح کرد: متناسب با بیکاری هر شهرستان و زیرساخت های منطقه، تصمیمات مؤثر و اجرایی اخذ خواهد شد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر صمت: ارز 4200 تومانی حذف نمی شود بلکه مستقیما به مصرف کننده پرداخت می شود

وزیر صمت: ارز 4200 تومانی حذف نمی شود بلکه مستقیما به مصرف کننده پرداخت می شود