مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 18:372022-01-28اقتصادي

معضل اشتغال به دغدغه همگانی تبدیل شود


معاون وزیر تعاون، با بیان اینکه ما چاره ای جز اینکه یک میلیون شغل ایجاد کنیم نداریم، گفت: پاسخ را در زیست بوم ملی اشتغال باید بدهیم یعنی معضل اشتغال به دغدغه همگانی دستگاه های حاکمیتی و نهادهای مردمی تبدیل شود.

- حامد کریمی بیرانوند در دیدار با جمعی از کارآفرینان و سرمایه گذاران گیلان اظهار کرد: هرچقدر شکاف بین حاکمیت و ذینفعان کمتر شود اثرگذاری سیاست های کلان هم بیشتر می شود و نوع سیاستگذاری ها نزدیک به واقعیت کف میدان است.

وی افزود: در چند وقت اخیر در مجموعه وزارتخانه و مجموعه معاونت اشتغال این رویکرد را داشتیم که و جلسات زیادی با برش های مختلف مخاطبین مشاغل مختلف برگزار شده و طی چهار ماه اخیر گروه های مختلف به 10 استان مختلف رفتند.

وی با بیان اینکه ما چاره ای جز اینکه یک میلیون شغل ایجاد کنیم نداریم که اگر حل نشود مشکلات به روال سابق باقی می ماند، تصریح کرد: پاسخ را در زیست بوم ملی اشتغال باید بدهیم یعنی معضل اشتغال به دغدغه همگانی دستگاه های حاکمیتی و نهادهای مردمی تبدیل شود و هر دستگاه حاکمیتی و نهاد مردمی جایگاه و نقش خودش را در حل مسئله اشتغال و بیکاری بداند و اقدامات لازم را برای حمایت از آن نقش انجام شود.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در مرحله اذهان و انتقاد، بیکاری مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل اشتغال به دغدغه همگانی تبدیل شود

معضل اشتغال به دغدغه همگانی تبدیل شود