مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 22:422022-01-28فرهنگي

نظر تهیه کننده «خائن کشی» به انصراف کیمیایی از جشنواره فجر


تهیه کننده فیلم «خائن کشی» بیان کرد: این فیلم به احترام عواملی که نزدیک به دو سال برای ساخت آن تلاش کردند، در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر باقی می ماند.

- تهیه کننده فیلم خائن کشی بیان کرد: این فیلم به احترام عواملی که نزدیک به دو سال برای ساخت آن تلاش کردند، در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر باقی می ماند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعلام اسامی هیأت داوران جشنواره فیلم فجر و انتخاب شهاب حسینی به عنوان یکی از داوران بخش سودای سیمرغ که فیلم جدید مسعود کیمیایی هم در آن پذیرفته شده، برای خیلی از علاقه مندان سینما یادآور حاشیه های دو سال قبل جشنواره میان این دو سینماگر شد؛ جایی که کیمیایی با فیلم خون شد در بخش مسابقه ی جشنواره حضور داشت ولی پیش از شروع این رویداد بخاطر برخی اتفاق های تلخ سیاسی و اجتماعی آن مقطع از جشنواره انصراف داد و شهاب حسینی با اظهاراتی تند به انتقاد از این تصمیم کیمیایی پرداخت که آن هم با واکنش های مختلفی روبرو شد.

حالا دو سال پس از آن ماجرا، کیمیایی یک بار دیگر از جشنواره انصراف داده و این تصمیم او به زعم بسیاری، واکنشی به حضور حسینی در هیات داوران تعبیر شده است.

علی اوجی - تهیه کننده فیلم خائن کشی در گفت وگویی با ایسنا درباره انصراف کیمیایی می گوید: به تصمیم آقای کیمیاییِ بزرگ و دوست داشتنی به عنوان یکی از مهم ترین فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر تهیه کننده «خائن کشی» به انصراف کیمیایی از جشنواره فجر

نظر تهیه کننده «خائن کشی» به انصراف کیمیایی از جشنواره فجر