مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:172022-01-29اقتصادي

85 درصد بوشهری ها طبق الگوی تعیین شده برق مصرف می کنند


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: 85 درصد مشترکان در استان بوشهر مصرف برق آنها بر اساس الگوی مصرف و زیر شش هزار کیلووات است.

- ، غلامرضا حشمتی صبح شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر برق شهرستان عسلویه اظهار داشت: سلامت اداری، شفاف سازی انجام کار و ایمنی، خدمت گزاری مطلوب و صادقانه، تلاش برای ارتقا شاخص ها از اولویت های شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است.

وی وصول مطالبات، کاهش نرخ تلفات و همچنین نرخ انرژی توزیع نشده را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: در سطح کشور، میانگین نرخ انرژی توزیع نشده هزار و 200 دقیقه است که استان بوشهر در این شاخص زیر 194 دقیقه قرار دارد و جز شرکت های برتر وزارت نیرو و توانیر می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: استان بوشهر در شاخص تلفات و وصول مطالبات نیز وضعیت خوبی در بین سایر شرکت های توزیع کشور به خود اختصاص داده است.

حشمتی اظهار کرد: طرح قبض سبز و مدیریت مصرف با هدف ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا که با هدف تسهیل گری و جلب رضایتمندی در بین مشترکان خانگی است از دیگر دستاوردهای شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به شمار می رود.

وی افزود: در بخش مشترکان نیز موضوع رؤیت پذیری مشترکان از طریق کنتورهای هوشمند، تکالیف مشخص شده برای وزارت نیرو از سوی قانون بودجه تمامی کنتوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد بوشهری ها طبق الگوی تعیین شده برق مصرف می کنند

85 درصد بوشهری ها طبق الگوی تعیین شده برق مصرف می کنند