مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:272022-01-29بين الملل

رد پای نیروهای امنیتی آمریکا، اسراییل و ترکیه در اغتشاشات قزاقستان


یک روزنامه نگار مشهور بین المللی با انتشار مطلبی به خدمات ویژه آمریکا، ترکیه و اسراییل در آماده سازی و سازماندهی اغتشاشات و ناآرامی ها در اوایل ژانویه امسال در قزاقستان اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، په په اسکابر روزنامه نگار مشهور بین المللی در پرتال The Cradle مطلبی را تحت عنوان دوره انقلاب های رنگی در قزاقستان به پایان رسید؟ منتشر و سرویس های ویژه کشورهای آمریکا، ترکیه و اسراییل را در آماده سازی و سازماندهی کودتای نافرجام در قزاقستان متهم کرد.

اسکابر با استناد به منابع خود در جامعه اطلاعاتی آسیای مرکزی می گوید که یک ستاد عملیاتی نظامی-اطلاعاتی سری آمریکا، ترکیه و اسراییل در یک مرکز تجاری در جنوب آلماتی قرار داشت.

این گروه شامل 22 آمریکایی ، 16 ترک و 6 نفر اسراییلی می شدند که فعالیت باندهای خرابکار که توسط ترک ها در غرب آسیا آموزش دیده و سپس به آلماتی انتقال یافته را هماهنگ می کردند.

اسکابر در توییتر خود همچنین بر رد پای بریتانیا در اعتراضات اخیر قزاقستان اشاره کرد و نوشت: اعتراضات و اغتشاشات موجود در قزاقستان توسط سازمان اطلاعات مخفی بریتانیا حمایت می شود.

هدف در واقع گشودن جبهه دیگری علیه روسیه درست قبل از دیدار مقامات روسیه و ایالات متحده در شهر ژنو و اجبار کرملین به عقب نشینی در غرب، با ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پای نیروهای امنیتی آمریکا، اسراییل و ترکیه در اغتشاشات قزاقستان

رد پای نیروهای امنیتی آمریکا، اسراییل و ترکیه در اغتشاشات قزاقستان