مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-29اقتصادي

احداث 100 کیلومتر راه یکطرفه دیگر درسیستان و بلوچستان


احداث 100 کیلومتر راه یکطرفه دیگر در شمال و جنوب استان در دست اقدام است که امیدواریم طی ماه های آینده به بهره برداری برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه  مشکل راههای مواصلاتی شهرستان دلگان را حل کنید  در سامانه فارس من، حسین مدرس خیابانی در حاشیه نشست این استان توسعه راه های استان اظهار کرد: در سیستان و بلوچستان 23 هزار کیلومتر راه داریم که 2 هزار کیلومتر آن باید یک طرفه شود که از این میزان تاکنون تنها 418 کیلومتر یکطرفه شده است.

وی افزود: با اقدامات و پیگیریهای بسیار خوبی که انجام شده، احداث 100 کیلومتر راه یکطرفه دیگر در شمال و جنوب استان در دست اقدام است که امیدواریم طی ماههای آینده به بهره برداری برسد.

رییس شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تمرکز بر روی پروژه های نیمه تمام کافی نیست و شروع پروژه های جدید به جهت تکمیل کریدور شمال جنوب و استانداردسازی محورهای مواصلاتی باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برای تسریع در رفع بسیاری از مشکلات و کمبودهای استان، مدیران باید جهادی خدمت کنند و برای تحقق این موضوع دستگاه نظارتی هم از کار جهادی مدیران پشتیبانی و حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 100 کیلومتر راه یکطرفه دیگر درسیستان و بلوچستان

احداث 100 کیلومتر راه یکطرفه دیگر درسیستان و بلوچستان