مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:522022-01-29اقتصادي

تفرجگاه عینالی تبریز نیازمند نگاه ویژه در بودجه 1401 است


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز گفت: تداوم طرح عظیم جنگل کاری و تفرجگاهی عینالی نیاز به نگاه ویژه در بودجه 1401 دارد و شورای شهر همه جانبه از این طرح حمایت خواهد کرد.

- علیرضا نوای باغبان روز شنبه، 9 بهمن ماه، در دیدار با مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز، اظهار کرد: تداوم توسعه ی تفرجگاه عینالی تبریز به عنوان یکی از بزرگترین طرح های جنگل کاری و تفرجگاه های کوهستانی کشور نیاز به نگاه ویژه در بودجه 1401 دارد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز ادامه داد: شهرداری کلانشهر تبریز این طرح را خوب شروع کرد و طبق برنامه ریزی و هدف گذاری تاکنون پروژه های خوبی اجرا کرده است و شورای شهر تبریز نیز همه جانبه از تداوم اجرای این طرح حمایت می کند.

نوای باغبان خاطرنشان کرد: سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز مجری این طرح عظیم و موفق برای تداوم فعالیت و توسعه بیش از پیش تفرجگاه عینالی، همواره نیازمند حمایت مسئولین استانی و کشوری است.

جذب سرمایه گذاری های بزرگ در گرو تأمین زیرساخت های لازم نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در بازدید از تفرجگاه عینالی تبریز گفت: برنامه ریزی های خوبی در مدیریت جدید سازمان عون بن علی انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفرجگاه عینالی تبریز نیازمند نگاه ویژه در بودجه 1401 است

تفرجگاه عینالی تبریز نیازمند نگاه ویژه در بودجه 1401 است