مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:172022-01-29فرهنگي

بیش از 160 عنوان برنامه فرهنگی در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری بیش از 160 عنوان برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر در استان خبر داد.

- با بیان اینکه رویکرد برنامه های فرهنگی و هنری دهه فجر تبیین انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر بیش از 160 عنوان برنامه در سراسر استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در برنامه های فرهنگی و هنری، عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه های خوشنویسی، صنایع دستی، سیر کتاب، کاریکاتور و دستاوردهای بانوان استان، برگزاری جشنواره موسیقی فجر، برپایی گفتمان انقلاب و نقش هیئت های مذهبی در شکل گیری انقلاب، اجرای خیابانی سرود و برگزاری محفل ادبی عصر شعر انقلاب و برگزاری نشست عصر خاطره انقلاب از جمله مهم ترین برنامه ها در این دهه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما انقلاب فرهنگی بود، تصریح کرد: کار و فعالیت فرهنگی در جامعه ما باید به عنوان یک اولویت قرار گیرد.

جشنواره فرهنگی و هنری نماز و مهدویت در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود شریفی با اشاره به اینکه کار فرهنگی کار زیربنایی است، ادامه داد: اگر فرهنگ یک جامعه درست شود، مسائل دیگر نیز حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 160 عنوان برنامه فرهنگی در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود

بیش از 160 عنوان برنامه فرهنگی در چهارمحال وبختیاری برگزار می شود