مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-29حوادث

جاده های کهگیلویه و بویراحمد همچنان قربانی می گیرند/ 164 فوتی در 10 ماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، روزی نیست که در جاده های و محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد حوادث و تلفات رانندگی و عزادار شدن خانواده ها نباشیم.

یکی از تلخ ترین حوادث اخیر هم تصادف هفته گذشته پژو و سواری وانت در محور یا سوج-اصفهان بود که 4 نفر از اهالی کریک را به گام مرگ کشاند و چندین خانواده داغدار شدند.

حوادث و تلفات رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد افزایش داشته که باید متولیان چاره اندیشی کنند.

در همین خصوص عابد محمدی معاون حمل و نقل راهداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با فارس گفت: در 10 ماهه سال جاری 164 نفر در حوادث رانندگی برون شهری و روستایی جان خود را از دست دادند که افزایشی 28 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی با بیان اینکه  سال گذشته 128 نفر در  حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند، افزود: شاهد افزایش 25 درصدی تردد در جاده ها و محورهای استان هستیم که رابطه معناداری با افزایش فوتی ها دارد اما باز هم این میزان فوتی قابل توجیه نیست.

معاون حمل و نقل راهداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بیش از 90 درصد تلفات فوتی و جرحی در استان تخطی از سرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو، تجاوز و انحراف به چپ و عدم رعایت حق تقدم است، ضمن تصادفات بیشتر در ساعت 16 تا 20 رخ داده که خستگی راننده و خلاء حضور پلیس در این ساعت در تصادف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های کهگیلویه و بویراحمد همچنان قربانی می گیرند/ 164 فوتی در 10 ماه

جاده های کهگیلویه و بویراحمد همچنان قربانی می گیرند/ 164 فوتی در 10 ماه