مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:272022-01-29بين الملل

سازمان ملل نسبت به گرسنگی در اتیوپی هشدار داد


سازمان ملل هشدار داد، حدود 40 درصد از ساکنان اقلیم تیگرای در اتیوپی که از بیش از یک سال قبل با جنگی داخلی مواجه است، از کمبود شدید مواد غذایی رنج می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت صدی البلد، تازه ترین برآوردهای برنامه جهانی غذا وابسته به سازمان ملل حاکی از این است که 83 درصد از ساکنان اقلیم تیگرای از امنیت غذایی برخوردار نیستند و برای ادامه زندگی خود به کمک های غذایی رو به کاهش که غالبا حبوبات هستند، متکی هستند.

این سازمان اعلام کرد: ارزیابی اخیر وضعیت غذایی اتیوپی نشان می دهد حدود 40 درصد از ساکنان اقلیم تیگرای در اتیوپی از کمبود شدید مواد غذایی رنج می برند و 13 درصد از کودکان زیر پنج سال اقلیم تیگرای و نیز نیمی از خانم های باردار از کمبود غذا رنج می برند.

طبق این گزارش ها، حدود سه چهارم ساکنان این اقلیم پس از توقف امدادرسانی ها، استراتژی های رویایی شدیدی همانند کاهش حجم و تعداد وعده های غذایی را در پیش گرفته اند تا کمک های غذایی برای مدت طولانی تری باقی بمانند.

برنامه جهانی غذا تاکید کرد: منطقه تیگرای با کمبود شدید سوخت مواجه بوده و از تاریخ دوم اوت به جز دو کانتینر برنامه جهانی غذا، اجازه ورود هیچ محموله سوختی داده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل نسبت به گرسنگی در اتیوپی هشدار داد

سازمان ملل نسبت به گرسنگی در اتیوپی هشدار داد