مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-29اقتصادي

مراقب یخ زدگی کنتور آب باشید!


مشترکان فراموش نکنند برای یخ زدایی از کنتورهای که دچار یخ زدگی شده اند به هیچ وجه آب داغ روی کنتورها و لوله ها ریخته نریزند و به جای آن از کیسه آب داغ استفاده کنند.

- ایسنا/البرز مدیرعامل آبفای البرز گفت: مشترکان فراموش نکنند برای یخ زدایی از کنتورهای که دچار یخ زدگی شده اند به هیچ وجه آب داغ روی کنتورها و لوله ها ریخته نریزند و به جای آن از کیسه آب داغ استفاده کنند.

ذوالفقار مهدی زاده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به افت شدید دمای هوا در روزهای آتی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی کاهش دمای هوا در روزهای آینده، ضروری است مشترکان برای جلوگیری از یخ زدگی کنتور و انشعاب های آب، اقدامات پیشگیرانه شامل استفاده از خاک اره (که در کیسه ریخته شده)، پوشال، پارچه، گونی، پشم شیشه و .

در محل استقرار کنتور برای عایق بندی را مد نظر قرار دهند.

وی ادامه داد: مشترکان فراموش نکنند برای یخ زدایی از کنتورهای که دچار یخ زدگی شده اند هم به هیچ وجه آب داغ روی کنتورها و لوله ها ریخته نریزند و به جای آن از کیسه آب داغ استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به قطعی آب شرب ساکنان فازهای 1 و 2 شهر جدید هشتگرد اشاره کرد و گفت: این قطعی و افت فشار از ساعت 9 صبح الی 14 عصر فردا (10 بهمن) صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب یخ زدگی کنتور آب باشید!

مراقب یخ زدگی کنتور آب باشید!