مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:172022-01-29فرهنگي

ارسال 308 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی


معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 308 اثر و کالای فرهنگی از 71 هنرمند به دبیرخانه دومین جشنواره کالاهای فرهنگی دریافت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، رضا رضایی، معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی برگزار شد و با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره کالاهای فرهنگی که تا پنجم بهمن ماه 1400 تمدید شده بود، در مجموع 308 اثر از 71 هنرمند به دبیرخانه این جشنواره رسید.

وی بیان کرد: از این تعداد 45 اثر در بخش نوشت افزار، 224 اثر در بخش هدایای فرهنگی و 39 اثر عروسک، به دبیر خانه رسید.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، با بیان اینکه 16 هنرمند عروسک ساز، 20 هنرمند در حوزه نوشت افزار و 35 هنرمند در بخش هدایای فرهنگی مشارکت داشتند، افزود: هنرمندان شهرستان های گرمه، بجنورد، شیروان، اسفراین، فاروج و راز در این دوره از جشنواره حضور یافتند.

رضایی با بیان اینکه داوری آثار از روز جمعه 8 بهمن ماه 1400 آغاز می شود، گفت: داوران این جشنواره یلدا شعبانی، جواد عظیمی، وحید عرفانیان، صادق شریعتی و پوریا زارعی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 308 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی

ارسال 308 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره کالاهای فرهنگی در خراسان شمالی