مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:222022-01-29ورزشي

نقشه تعویق انتخابات کمیته المپیک 8 روز تا اجرا


بر اساس اساسنامه کمیته ملی المپیک، تنها هشت روز دیگر این امکان وجود دارد تا بر اساس دستورالعمل و برنامه زمان بندی قانونی برگزاری مجمع، مجمع کمیته ملی المپیک در 17 اسفند برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، پس ازکش وقوس های فراوانی که در مورد تبصره 2 ماده 6 اساسنامه وجود داشت، در نهایت هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تصمیم گرفت یک شنبه 10 آذر جلسه فوق العاده برگزار کند و به تدوین آیین نامه نحوه برگزاری انتخابات بپردازد، این در حالی است که کمیته ملی المپیک 17 اسفند را به عنوان زمان برگزاری مجمع انتخاباتی تعیین کرده است.

در این میان این بحث عنوان شد که هیات اجرایی می توانست همان آیین نامه سال 92 را که مصوبه دارد با انجام اصلاحاتی، استفاده کند، اما هیات اجرایی عنوان کرده باید طبق اساسنامه عمل کند و، چون اساسنامه تغییرات داشته است پس آیین نامه هم باید جدید شود و سپس به تصویب کمیته بین المللی المپیک و مجمع برسد.

در این مدت هم انتقادات زیادی به هیات اجرایی وارد شد که چرا رسیدگی به آیین نامه را زودتر از این در دستور کار خود قرار نداد.

نکته مهم این است اگر هیات اجرایی نتواند در جلسه روز یکشنبه تدوین آیین نامه را به پایان برساند و کار به جلسات بعدی بکشد، تعویق مجمع انتخاباتی طبق پیش بینی ها قوت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه تعویق انتخابات کمیته المپیک 8 روز تا اجرا

نقشه تعویق انتخابات کمیته المپیک 8 روز تا اجرا