مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:372022-01-29ورزشي

شناخت برترین های انتخابی پرورش اندام و بدنسازی خوزستان


تیم های برتر رقابت های انتخابی پرورش اندام و بدنسازی خوزستان معرفی شدند.

- عباس خلیلی دبیر هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این مسابقات هفتم و هشتم بهمن ماه به مناسب دهه مبارک فجر با حضور 260 ورزشکار از سراسر استان در در رشته های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار در اهواز برگزار شد.

وی ادامه داد: این رقابت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در دو روز به صورت منظم برگزار شد که در پایان تیم های برتر این رقابت ها معرفی شدند و نفرات برتر با نظر کمیته فنی استان به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد.

دبیر هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان گفت: در این دور از مسابقات تیم هایی از شهرستان های آبادان، اهواز، اندیمشک، باغملک، بندرامام خمینی، بهبهان دزفول، ایذه، ماهشهر، مسجدسلیمان، رامهرمز، سوسنگرد، شادگان، شوش، شوشتر و هویزه شرکت داشتند که در پایان نیز به نفرات برتر هر رده، حکم و مدال و به تیم های برتر این دوره از مسابقات حکم و جام اهدا شد.

وی با اشاره به تیم های برتر، عنوان کرد: در بادی بیلدینگ تیم های شوک اهواز، سام آبادان و شهرستان درفول به ترتیب اول تا سوم شدند، در بادی کلاسیک باشگاه شهید شیرالی اهواز، انعطاف اهواز و باشگاه شوک اهواز به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت برترین های انتخابی پرورش اندام و بدنسازی خوزستان

شناخت برترین های انتخابی پرورش اندام و بدنسازی خوزستان