مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-29سياسي

انتشار فراخوان مسابقه «کتاب سه دقیقه ای»


«مسابقه ملی کتاب سه دقیقه ای» فرصتی برای دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی است تا با شرکت در آن، کتاب خوبی که خوانده اند را در عرض سه دقیقه، - ایسنا/اصفهان مسابقه ملی کتاب سه دقیقه ای فرصتی برای دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی است تا با شرکت در آن، کتاب خوبی که خوانده اند را در عرض سه دقیقه، به دیگران معرفی کنند.

ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و آشنایی با جدیدترین آثار تولیدشده در حوزه کتاب، یکی از مسائل مهم فرهنگی است که همواره صاحب نظران و اندیشمندان بر آن تأکید داشته اند و اهمیت این امر در فضای دانشگاه دو چندان است.

سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی، آشنایی و انس دانشجویان با کتاب و به اشتراک گذاشتن تجربه های کتاب خوانی آنان، مسابقه ملی کتاب سه دقیقه ای را طرح ریزی کرده و معاونت فرهنگی و انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان نیز مجری برگزاری مرحله ی مقدماتی این مسابقه در استان اصفهان هستند.

این مسابقه، دارای دو بخش اصلی و ویژه با موضوع آزاد و شهر و مطالعات شهری است و اولویت، چه در بخش ویژه و چه در بخش آزاد آن، با کتاب هایی است که در دو سال اخیر به چاپ رسیده و یا به لحاظ تاریخی، فرهنگی و علمی اثرگذار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان مسابقه «کتاب سه دقیقه ای»

انتشار فراخوان مسابقه «کتاب سه دقیقه ای»