مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:572022-01-29ورزشي

دستاوردهای سفر استاندار یزد به ابرکوه چه بود؟


کلید خوردن طرح اجرایی فاز سوم توسعه بیمارستان، تخصیص بودجه برای انجام زیرساخت های شهرک های کشاورزی و گلخانه ای و انجام زیرساخت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی از جمله دستاوردهای سفر استاندار یزد به شهرستان ابرکوه بود.

- ایسنا/یزد امام جمعه ابرکوه گفت: کلید خوردن طرح اجرایی فاز سوم توسعه بیمارستان، تخصیص بودجه برای انجام زیرساخت های شهرک های کشاورزی و گلخانه ای و انجام زیرساخت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی از جمله دستاوردهای سفر استاندار یزد به شهرستان ابرکوه بود.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در رابطه با دستاوردهای سفر روز گذشته استاندار یزد به این شهرستان، اظهار کرد: کلید خوردن طرح اجرایی فاز سوم توسعه بیمارستان شهرستان و در اولویت قرار گرفتن ابرکوه از میان شهرستان های استان برای تحویل دستگاه ام.

آر.

آی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان و تکمیل بخش دیالیز بیمارستان از دستاوردهای این سفر بود.

وی تکمیل کار ساختمان پیراپزشکی با اعتبار تخصیص داده شده و افزودن رشته های موردنیاز بیمارستان در این دانشگاه را از جمله مطالبات بخش بهداشت و درمان ابرکوه برشمرد که در این سفر به آن پرداخته شد.

امام جمعه ابرکوه افزود: ایجاد چمن مصنوعی برای زمین های ورزشی پنج روستای شهرستان، تکمیل مجموعه ورزشی کارگران و بازسازی سق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای سفر استاندار یزد به ابرکوه چه بود؟

دستاوردهای سفر استاندار یزد به ابرکوه چه بود؟