مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-29سياسي

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران اجرایی می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: براساس تکالیف قانون بودجه سال 1400 کل کشور تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، داود شایقی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تبدیل وضعیت از طریق سامانه کارمند ایران در دستگاه های اجرایی استان انجام خواهد شد.

وی افزود: بعد از ثبت اطلاعات اقدامات لازم به منظور تبدیل وضع استخدامی آنان و صدور شماره مستخدم برای واجدین شرایط صورت می گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل با اشاره به اینکه بررسی اطلاعات و صدور شماره مستخدم مشمولین شاغل در واحدهای استانی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام می شود، تصریح کرد: ثبت و بروزرسانی اطلاعات کارکنان نظام اداری در سامانه پاکنا الزامی است.

شایقی ادامه داد: همانگونه که اطلاعات نیروهای رسمی، پیمانی و قراردادی باید در سامانه پاکنا ثبت شود، دستگاه های اجرایی مکلف شده اند اطلاعات نیروهای شرکتی، طرحی، ساعتی، حق التدریس و امریه را در پایگاه اطلاعاتی تعریف شده در زیر سامانه پاکنا ثبت و بروزرسانی کنند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: در این رابطه و به منظور تبیین موضوع و رفع ابهامات کاربران دستگاه های اجرایی استان جلسه وبینار آموزشی با همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران اجرایی می شود

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران اجرایی می شود