مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-29اقتصادي

10 آبگرمکن خورشیدی در بوستان های منطقه 19 تعمیر و بازآماد شدند


شهردار منطقه 19 از تعمیر و بازآماد 10 آبگرمکن خورشیدی در بوستان های منطقه 19 خبر داد و گفت: دو دستگاه آبگرمکن خورشیدی نیز در بوستان بهار در حال تعمیر است.

- ، مهدی هدایت از تعمیر و بازآماد 10 آبگرمکن خورشیدی در بوستان های منطقه 19 خبر داد و در عین حال راه اندازی آبگرمکن های خورشیدی را اقدامی مهم در راستای کمک به بهینه سازی مصرف انرژی، توسعه انرژی های پاک و نیز کاهش هزینه های نگهداشت شهر دانست و گفت: در همین راستا طی برنامه ریزی های انجام شده در حوزه فعالیت های زیست محیطی منطقه، آبگرمکن های خورشیدی بوستان های منطقه در حال تعمیر و در حال راه اندازی مجدد هستند.

به گفته شهردار منطقه 19 تاکنون 10 آبگرمکن خورشیدی در بوستان های بهشت، 22 بهمن، شهید کاظمی و گلچین تعمیر و بازآماد شده و دو دستگاه آبگرمکن خورشیدی نیز در بوستان بهار در حال تعمیر است؛ ضمن اینکه طبق بازدیدهای انجام شده آبگرمکن های مستهلکی که قابلیت تعمیر ندارند در حال جمع آوری و انتقال به انبار منطقه هستند.

هدایت در بخش دیگری از سخنان خود از جمع آوری پنل های خورشیدی بلااستفاده در بوستان ولایت خبر داد و گفت: این پنل ها به منظور بهره برداری مجدد در سایر ساختمان های اداری شهرداری این منطقه جمع آوری، نظافت و مورد تست آزمایشگاهی قرار گرفته و در صورت تأیید بکارگیری می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 آبگرمکن خورشیدی در بوستان های منطقه 19 تعمیر و بازآماد شدند

10 آبگرمکن خورشیدی در بوستان های منطقه 19 تعمیر و بازآماد شدند