مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-29ورزشي

آغاز رقابت های آویژه صنعت مشهد در مرحله دوم لیگ یک بسکتبال


تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد از روز یکشنبه مجددا رقابت های خود را در لیگ دسته یک و به میزبانی استان البرز آغاز خواهد کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسای مشهد از روز یکشنبه مجددا رقابت های خود را در لیگ دسته یک و به میزبانی استان البرز آغاز خواهد کرد.

در ادامه رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال کشور تیم لیگ یکی آویژه صنعت پارسا مشهد در مرحله دوم این مسابقات از روز یکشنبه،10 بهمن، به مصاف حریفان می رود.

در مرحله دوم تیم آویژه صنعت پارسا با تیم های دانش فراز البرز، شکلی تهران و خانه بسکتبال خراسان رضوی در گروه E قرار گرفته و مسابقات دور رفت این گروه از روز یکشنبه همین هفته به میزبانی استان البرز آغاز خواهد شد.

تیم آویژه صنعت در اولین دیدارش روز یکشنبه از ساعت 15 به مصاف تیم شکلی تهران می رود؛ سپس روز دوشنبه از ساعت 15 با تیم خانه بسکتبال خراسان رضوی دیدار می کند و در آخرین دیدار روز چهارشنبه این هفته از ساعت 17 مقابل تیم دانش فراز البرز قرار خواهد گرفت.

همچنین تیم بسکتبال با ویلچر آویژه صنعت مشهد نیز که به همراه تیم های ایثار شیمیدر قم، شهروند آمل و مخابرات اصفهان به مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر راه یافته، طی روزهای 17، 18 و 19 بهمن باید به مصاف رقبای خود برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت های آویژه صنعت مشهد در مرحله دوم لیگ یک بسکتبال

آغاز رقابت های آویژه صنعت مشهد در مرحله دوم لیگ یک بسکتبال