مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 12:472022-01-29سياسي

وقتی جوان جویباری با دنباله روی از پدر، وقف مال می کند


»علیرضا جوانی جویباری» فرزند زنده یاد حاج رضا جوانی از واقفان برتر کشوری راه پدر را ادامه داده و بخشی از ارثیه پدری اش را برای کارهای عام المنفه وقف کرده است وی درباره کارش می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جویبار، وقف یکی از سنت های حسنه در تعالیم مذهبی و دین اسلام است که در ساماندهی زندگی فردی و اجتماعی نقش فراوانی دارد.

این سنت حسنه که از پیامبر و ائمه (ع) برای ما به یادگار مانده است، از عوامل اثرگذار شکوفایی تمدن و پیشرفت در عرصه های گوناگون جوامع اسلامی به شمار می رود.

اما به مسئله وقف آن گونه که باید و شاید توجه نشده و چه بسیارند واقفانی که از مال خود گذشته اند و نام شان تا همیشه ماندگار مانده است.

علیرضا جوانی جویباری جوان 43 ساله فرزند زنده یاد حاج رضا جوانی از واقفان برتر کشوری و شهرستان جویبار است که راه پدر را ادامه داده و از مال خود در راه خدمت به اهل بیت (ع) بخشیده است.

جوانی در مراسم اهدای زمینی که  ارثیه پدری اش بوده درباره اقدامی که انجام داده، گوید: پدرم از واقفان بزرگ شهرستان جویبار بوده که کمتر دیده شده ولی وقف هایی که انجام داده اند همیشه بر سر زبان هاست، هرچه دارم و ندارم از بزرگی پدرم است و افتخار می کنم که فرزند ایشان هستم و توانستم گوشه ای از راه پدرم را ادامه دهم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی جوان جویباری با دنباله روی از پدر، وقف مال می کند

وقتی جوان جویباری با دنباله روی از پدر، وقف مال می کند