مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:272022-01-29اقتصادي

سامانه کد نقش، مشکل بزرگ آهن فروشان


نائب رییس اتحادیه آهن فروشان اهواز با بیان این که سامانه کد نقش باعث ایجاد مشکل بزرگی برای آهن فروشان شده است، گفت: طبق این سامانه، آهن فروشان کالایی را که خرید می کنند اجازه انباشت آن را ندارند و حداکثر ظرف مدت 3 تا 4 روز باید به فروش برساند در غیر این .

- ایسنا/خوزستان نائب رییس اتحادیه آهن فروشان اهواز با بیان این که سامانه کد نقش باعث ایجاد مشکل بزرگی برای آهن فروشان شده است، گفت: طبق این سامانه، آهن فروشان کالایی را که خرید می کنند اجازه انباشت آن را ندارند و حداکثر ظرف مدت 3 تا 4 روز باید به فروش برساند در غیر این صورت به عنوان محتکر به مراجع قضایی معرفی می شوند.

رضا نادری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سامانه جدیدی تحت عنوان (سامانه کد نقش) راه اندازی شده است و به علت راه اندازی این سامانه، اکثر سرمایه گذاران در حال خارج شدن از حوزه آهن هستند.

وی با بیان این که سامانه کد نقش باعث ایجاد مشکل بزرگی برای آهن فروشان شده است، افزود: طبق این سامانه، آهن فروشان کالایی را که خرید می کنند اجازه انباشت آن را ندارند و حداکثر ظرف مدت 3 تا 4 روز باید به فروش برساند در غیر اینصورت به عنوان محتکر به مراجع قضایی معرفی می شوند.

نادری با اشاره به مشکلات این صنف تصریح کرد: به نظر می رسد به دلیل اینکه قیمت برنج در حال افزایش است، این سرمایه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه کد نقش، مشکل بزرگ آهن فروشان

سامانه کد نقش، مشکل بزرگ آهن فروشان