مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-29فرهنگي

احداث سازه در باغ عفیف آباد خطری برای عمارت ندارد


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی فارس در پاسخ به نگرانی های مردم فرهنگ دوست فارس پیرامون نصب یک سازه در باغ عفیف آباد شیراز گفت: این سازه به صورت موقت برای ساخت یک فیلم سینمایی تاریخی نصب شده است و خطری برای عمارت عفیف آباد ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان فارس با اشاره به واکنش هایی که در ساخت یک سازه در باغ تاریخی عفیف آباد مطرح شده است، اظهار داشت: در پی دلسوزی های مردم فرهنگ دوست و تاریخ دوست شیراز امروز در باغ عفیف آباد به صورت میدانی حضور یافته و از نزدیک سازه مطرح شده را دیدم؛ این سازه برای ساخت یک فیلم سینمایی تاریخی احداث شده است و با توجه به اینکه در خصوص مردم شریف شیراز و فارس بوده بنا شده در شهر شیراز و مکان های مختلفی از این شهر اجرا شود.

موید محسن نژاد با بیان اینکه برای ساخت فیلم به صورت موقت سازه ای در این باغ تاریخی احداث شده است، گفت: این فیلم تاریخی بناست که در شان مردم شیراز باشد و به همین دلیل یکی از فضاهایی که در این مدت مورد استفاده قرار می گیرد مجموعه باغ عفیف آباد است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان فارس با تاکید بر موقت بودن سازه افزود: این سازه به عمارت باغ عفیف آباد هیچ ضربه و آسیبی نمی زند بلکه به شکل پرتابل است و فاصله لازم هم با بنا رعایت شده و در پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سازه در باغ عفیف آباد خطری برای عمارت ندارد

احداث سازه در باغ عفیف آباد خطری برای عمارت ندارد