مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:472022-01-29حوادث

وقوع 79 مورد حادثه ناشی از نشت گاز و مونواکسیدکربن در آذربایجان غربی


رییس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی از وقوع 79 مورد حادثه طی سال جاری در استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی از وقوع 79 مورد حادثه طی سال جاری در استان خبر داد.

حسن مددی اظهار کرد: از حوادث رخ داده طی سال جاری 8 مورد آن منجر به فوت شده است که مهم ترین عوامل آن نشت گاز شلنگ و نشت مونواکسیدکربن از دودکش وسایل گازسوز بوده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیز در مجموع 113 مورد حادثه داشتیم، گفت: در این حوادث، 19 نفر فوت کرده و 57 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند.

به گفته رییس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی، از حوادث رخ داده سال گذشته، 34 مورد بخاطر نشت گاز از شلنگ و بست های بی کیفیت بود و 11 مورد نیز بخاطر نشت مونواکسیدکربن از لوله و ایراد در جانمایی وسایل گازسوز بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، مددی با اعلام اینکه از سال 94، تقریبا حوادث سالانه ی مربوط به بخش گاز در آذربایجان غربی روندی ثابت داشته است، خاطرنشان کرد: هر ساله به طور متوسط بین 120 تا 130 حادثه در استان ما رخ می دهد که خوشبختانه برغم توسعه سالانه شبکه گاز در این استان، افزایش نیافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 79 مورد حادثه ناشی از نشت گاز و مونواکسیدکربن در آذربایجان غربی

وقوع 79 مورد حادثه ناشی از نشت گاز و مونواکسیدکربن در آذربایجان غربی