مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-29سياسي

اعتراض سه اندیشکده کشور به ماده4 طرح ساماندهی صنعت خودرو


سه اندیشکده کشور طی نامه ای به دبیر شورای نگهبان، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعضای هیئت رییسه مجلس نکاتی را درباره ماده4 طرح ساماندهی صنعت خودرو مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی، پژوهشکده امنیت اقتصادی تدبیر و پژوهشکده سیاست پژوهی و مطالعات راهبردی حکمت طی نامه ای به آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان، آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعضای هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی نوشت: منوط کردن واردات به صادرات قطعات می تواند تخلفاتی همچون بیش اظهاری محصولات صادراتی، کم اظهاری خودروهای وارداتی، صادرات قطعات قلابی، صادرات صوری و صادرات قطعات مستعمل به اسم نو را به دنبال داشته باشد.

این سیاست پیش از این در موضوع صادارت سیب و واردات موز نیز اجرا شد که نتیجه تاسف باری از جمله بیش اظهاری صادرات، صادرات صوری و صادرات اجناس تقلبی و کم کیفیت را در پی داشته است.

متن این نامه به شرح است: دبیر محترم شورای نگهبان رییس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام هیئت رییسه محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام؛ همانگونه که مستحضرید در آبان ماه سال جاری ماده 4  طرح ساماندهی صنعت خودرو در مجلس شورای اسلامی اصلاح شد که به موجب آن در ازای صادرات خودرو یا قطعات آن امکان واردات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض سه اندیشکده کشور به ماده4 طرح ساماندهی صنعت خودرو

اعتراض سه اندیشکده کشور به ماده4 طرح ساماندهی صنعت خودرو