مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 15:322022-01-29ورزشي

اجرای 50 عنوان برنامه توسط کمیته کارگری خراسان جنوبی در دهه فجر


رییس کمیته کارگری و کارآفرینی گرامیداشت دهه فجر در خراسان جنوبی: گفت: طی ایام الله دهه فجر 50 عنوان برنامه استانی در خراسان جنوبی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی و رییس کمیته کارگری و کارآفرینی گرامیداشت دهه فجر بعد از ظهر امروز در نشست خبری، اظهار داشت: طی ایام الله دهه فجر 50 عنوان برنامه استانی در خراسان جنوبی اجرا می شود.

وی با بیان اینکه 26 مورد افتتاح و کلنگ زنی پروژه ویژه این ایام در استان صورت می گیرد، تصریح کرد: تعداد 24 مورد افتتاح و دو مورد کلنگ زنی است.

  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بیان داشت: تعداد 280 فرصت شغلی با 80 میلیارد تومان اعتبار فراهم می شود.

اشرفی با بیان اینکه برنامه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی با تلاش دستگاه های تابعه برگزار می شود، عنوان داشت: اهدای خون، غبارروبی گلزار شهدا، مسابقات کتابخوانی، غبارروبی ضریح شهدای باقریه، دیدار و عیادت از خانواده معظم شهدای کارگر، توسعه و ترویج فرهنگ نماز، اهدای احکام بازنشستگی بازنشستگان، عیادت از بیماران در بیمارستان های تأمین اجتماعی، مسابقات تیراندازی کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی، مسابقات بانوان کارگر کشور و اعزام تیم از استان و توزیع سبدهای حمایتی از جمله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 50 عنوان برنامه توسط کمیته کارگری خراسان جنوبی در دهه فجر

اجرای 50 عنوان برنامه توسط کمیته کارگری خراسان جنوبی در دهه فجر