مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 15:422022-01-29ورزشي

گذشته هرگز نمی گذرد


«مصداق بارز جمله معروف ویلیام فاکنر «گذشته هرگز نمی گذرد» با حضور احمدرضا بر چمن آزادی و زانوی ادب امیررضا مقابل پدر رقم خورد.

از ملبورن تا آزادی؛ - مصداق بارز جمله معروف ویلیام فاکنر گذشته هرگز نمی گذرد با حضور احمدرضا بر چمن آزادی و زانوی ادب امیررضا مقابل پدر رقم خورد.

از ملبورن تا آزادی؛ 24 سال در یک لحظه به یکدیگر پیوند خورد تا عابدزاده ها خالق بهترین قاب دونفره فوتبالی این سال ها باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه همشهری نوشت: اول این که آن چه در پنجشنبه شب آرام و دلپذیر ورزشگاه آزادی رخ داد، سریع ترین صعود تاریخ تیم ملی به جام جهانی بود و نه آسان ترین.

آرامش و اطمینان خاطری که در بازی برگشت با عراق داشتیم، با خون دل به دست آمده بود.

یادمان نرود که با ویلموتس در آستانه حذف از دور مقدماتی قرار داشتیم.

تقریبا با همین ترکیب پر از ستاره و همین لژیونرها، ما با یک سرمربی بی انگیزه و بی کیفیت که انگار فقط با ماموریت گوشبری به ایران آمده بود، فاصله ای با خداحافظی زودهنگام نداشتیم.

با استاد ویلموتس در بازی با همین عراق که پنجشنبه شب برای سومین بار در هشت ماه اخیر شکستش دادیم، باختی تلخ را تجربه کرده بودیم.

در روزهایی که دراگان اسکوچیچ با کمترین میزان حمایت از سوی فوتبالی ها و مردم، که بخشی از آن طبیعی بود و به پیشینه نه چندان موفق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذشته هرگز نمی گذرد

گذشته هرگز نمی گذرد