مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 15:572022-01-29سياسي

اطاله دادرسی و انباشت پرونده ها دو چالش اساسی در دادگستری شهریار است


رییس کل دادگستری تهران ضمن بازدید هشت ساعته از بخش های مختلف حوزه قضایی شهرستان شهریار از شعب و مراجع مختلف این حوزه قضایی از جمله دادگستری، - رییس کل دادگستری تهران ضمن بازدید هشت ساعته از بخش های مختلف حوزه قضایی شهرستان شهریار از شعب و مراجع مختلف این حوزه قضایی از جمله دادگستری، دادسرا و دادگاه انقلاب بازدید به عمل آورد و در جریان فرآیند رسیدگی در شعب قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، علی القاصی مهر ضمن بازدید هشت ساعته از بخش های مختلف حوزه قضایی شهرستان شهریار از شعب و مراجع مختلف این حوزه قضایی از جمله دادگستری، دادسرا و دادگاه انقلاب بازدید به عمل آورد و در جریان فرآیند رسیدگی در شعب قرار گرفت.

رییس کل دادگستری استان تهران همچنین ضمن بازدید از شعب دادگستری و دادسرای شهریار با برخی از مراجعین ملاقات و ضمن استماع مشکلات آن ها در خصوص پیگیری و رسیدگی به آن ها دستورات لازم را صادر کرد.

رییس کل دادگستری استان تهران همچنین در جریان بازدید از دادگستری شهریار با مراجعه کننده ای مواجه شد که پس از 14 سال هنوز پرونده اش به نتیجه نرسیده بود.

القاصی مهر ضمن بررسی علت عدم حصول نتیجه در این پرونده، دستورات لازم را برای پیگیری موضوع صادر کرد و از رییس دادگستری شهریار خواست تا نتیجه را فورا گزارش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطاله دادرسی و انباشت پرونده ها دو چالش اساسی در دادگستری شهریار است

اطاله دادرسی و انباشت پرونده ها دو چالش اساسی در دادگستری شهریار است