مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 15:572022-01-29سياسي

در نشست دبیران پانزده دوره جشنواره بین المللی شعر فجر چه گذشت؟


جشنواره شعر فجر شایسته ترین بستر برای نشر ارزش های انقلابی و آموزه های امام خمینی (ره) به جامعه جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، گروه بین المللی هندیران در آستانه دهه فجر و شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر نشستی با موضوع نقدی بر جشنواره های بین المللی شعر فجر را در شامگاه روز گذشته (جمعه 9 بهمن ماه) برگزار کرد.

جشنواره شعر فجر با هدف تعالی و ارتقای شعر امروز از سال 1385، هر سال میزبان کاروان شعر پارسی بوده است و شانزدهمین دوره آن نیز در سال 1400 برگزار خواهد شد.

این جشنواره، علاوه بر هم سخنی با شاعران مطرح معاصر ایران با هدف معرفی و شناخت شاعران جوان و گسترش همدلی و هم زبانی با پارسی گویان سراسر دنیا برگزار می شود.

این دوره از جشنواره آثاری را که برای نخستین بار در سال 1399 به زبان فارسی و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در داخل کشور منتشر شده باشد در پنج گروه ادبی شعر کلاسیک، شعر نو (قالب های نیمایی و سپید)، شعر محاوره، شعر کودک و نوجوان و درباره شعر (پژوهش های حوزه شعر) ارزیابی می کند.

در این نشست که با حضور علیرضا قزوه سیاستگذار و دبیر نخستین دوره  جشنواره شعر فجر و دبیران پانزده دوره قبل این جشنواره و شاعران، نویسندگان و استادان دانشگاه های هند و ایران از جمله محمود اکرامی، رضا اسماعیلی، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست دبیران پانزده دوره جشنواره بین المللی شعر فجر چه گذشت؟

در نشست دبیران پانزده دوره جشنواره بین المللی شعر فجر چه گذشت؟