مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-29فرهنگي

جشنواره سرود فجر خراسان رضوی فراخوان داد


فراخوان نخستین جشنواره سرود فجر خراسان رضوی ویژه آقایان منتشر شد.

- بر اساس این فراخوان، نخستین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر در مرحله کشوری با هدف حمایت از تولید سرود توسط گروه های منتخب برگزار می شود.

لازمه راهیابی به مرحله کشوری کسب مقام برگزیده در مرحله استانی است مرحله استانی جشنواره در خراسان رضوی با مشارکت و همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی، موسسه آفرینش های هنری آستان قدس، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد و صداوسیمای استان برگزار می شود.

جشنواره سرود فجر از ابتدای مرحله استانی تا پایان مرحله کشوری در بازه زمانی 9 بهمن ماه 1400 تا تیرماه 1401 برگزار می شود.

موضوعات آثار جشنواره امید به آینده، ائمه اطهار،شخصیت های ملی و مذهبی، امام و شهدا، مفاخر استانی، خانواده های شهدا و جانبازان و نوجوان ایرانی، آینده ساز ایران، سبک زندگی ایرانی اسلامی، کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مقاومت و تمدن نوین اسلامی، مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم، ایران در مسیر پیشرفت و اقتدار، مقابله با کرونا، شهدا و مدافعان سلامت، خانواده، جمعیت، بیانیه گام دوم، ظرفیت ها، عدالت پروری، بخش ویژه پرداختن به شخصیت و مکتب سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره سرود فجر خراسان رضوی فراخوان داد

جشنواره سرود فجر خراسان رضوی فراخوان داد