مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:022022-01-29اقتصادي

22 پروژه توزیع برق استان اردبیل به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، 22 پروژه تأمین برق استان اردبیل به بهره برداری خواهد رسید.

- حسین قدیمی 9 بهمن ماه با بیان اینکه این پروژه ها با اعتباری بالغ بر هزار و 23 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: این پروژه ها شامل پروژه های سرمایه گذاری توزیع از قبیل توسعه و احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه های روستایی و شهری، تجهیز و راه اندازی پست های توزیع هوایی، فیدرهای جدید و توسعه شبکه های 20 کیلوولت، افزایش قدرت مانور و استفاده از تجهیزات با فناوری های جدید از جمله ریکلوزر - سکسیونر گازی با اعتباری بالغ بر 320 میلیارد ریال، نصب چراغ روشنایی معابر شهرها و روستاها بااعتبار 107 میلیارد ریال، پروژه های نیرو رسانی شامل (چاه های کشاورزی، دامداری، مرغداری، پرورش ماهی صنایع تولیدی و .

) با اعتبار 235 میلیارد ریال، طرح کاهش تلفات و جایگزینی سیم مسی با کابل خود نگهدار با اعتبار 130 میلیارد ریال و نصب کنتورهای هوشمند آب و برق (فهام) با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال است .

وی افزود: هم چنین اصلاح و بهینه سازی خط 20 کیلوولت زمین گرمایی مشکین شهر با اعتبار 40 میلیارد ریال و برق رسانی به روستاهای بی برق و پاسگاه ها و برجک های مرزی بی برق جمعاً با اعتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 پروژه توزیع برق استان اردبیل به بهره برداری می رسد

22 پروژه توزیع برق استان اردبیل به بهره برداری می رسد