مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:272022-01-29اجتماعي

هوشمند شدن نظارت بر تردد ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین در مشهد


مدیر عامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: از نیمه دوم بهمن طرح کنترل و نظارت هوشمند ممنوعیت تردد ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین در هسته مرکزی شهر یا همان محدوده قرمز به اجرا گذاشته می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل سازمان مدیریت حمل ونقل بار درون شهری شهرداری مشهد گفت: از نیمه دوم بهمن طرح کنترل و نظارت هوشمند ممنوعیت تردد ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین در هسته مرکزی شهر یا همان محدوده قرمز به اجرا گذاشته می شود.

سید جعفر شمس گفت: یکی از مهمترین برنامه های ما هوشمندسازی فرایندهای سازمانی و نظارتی است و در همین راستا برنامه ریزی و مطالعات متعددی در حال انجام است.

با توجه به پیش بینی ها از تعداد بسیار بالای ورود زائران به مشهد از نیمه دوم بهمن طرح کنترل و نظارت هوشمند ممنوعیت تردد ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین در هسته مرکزی شهر یا همان محدوده قرمز به اجرا گذاشته می شود.

وی با اشاره به تاکیدات مدیریت شهری در خصوص رعایت انضباط ترافیکی افزود: این طرح به صورت مشترک با پلیس راهور صورت می گیرد و تصاویر خودروهای متخلف شناسایی شده از طریق مرکز کنترل برای صدور جریمه به پلیس راهور ارسال و اعمال قانون انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمند شدن نظارت بر تردد ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین در مشهد

هوشمند شدن نظارت بر تردد ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین در مشهد