مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:422022-01-29اقتصادي

تاکید وزیر ارتباطات به ورود شرکت های استارت آپی به بورس


رییس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به تحقق سهم 10 درصدی اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص ملی، گفت: برنامه نوآفرین با هدف حمایت از کسب وکارهای نو در حال گسترش است و وزیر ارتباطات نیز در حوزه ورود شرکت های استارت آپی به بورس تاکید ویژه ای دارند و تمامی این .

- رییس سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به تحقق سهم 10 درصدی اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص ملی، گفت: برنامه نوآفرین با هدف حمایت از کسب وکارهای نو در حال گسترش است و وزیر ارتباطات نیز در حوزه ورود شرکت های استارت آپی به بورس تاکید ویژه ای دارند و تمامی این اقدامات در جهت تحقق اهداف اقتصاد دیجیتال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد خوانساری امروز در نشست خبری سازمان فناوری اطلاعات با بیان اینکه مجموعه استعلام های بین دستگاهی از ابتدای سال 1400، از یک میلیارد و 620 تراکنش عبور کرده است که این تعداد نیز باید افزایش پیدا کند، گفت: البته این تعداد تراکنش از نظر ما کافی نیست و دستگاه ها بیش از این باید در حوزه خدمت گزاری با یکدیگر تبادل اطلاعات داشته باشند.

این تبادل نیز تنها باید از بستر گذرگاه خدمات دولت الکترونیکی (GSB) که امن و استاندارد است صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر استعلام هایی که بین دستگاه های دولتی انجام می شود، بخش خصوصی نیز برای ارائه خدمات خود به مردم به دریافت استع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر ارتباطات به ورود شرکت های استارت آپی به بورس

تاکید وزیر ارتباطات به ورود شرکت های استارت آپی به بورس